۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۸
کد خبر: ۲۱۵۷۹۲
جانشین فرمانده کل سپاه در برنامه نگاه یک:

کرانه باختری حتما مسلح خواهد شد/ به حمایت از مقاومت افتخار می کنیم/ آمریکا و اسرائیل تنها منطق قدرت می فهمند

خبرگزاری رسا ـ جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر این که مطمئن هستیم کرانه باختری فرآیند غره را در مقاومت طی خواهد کرد و حتما مسلح خواهد شد، گفت: رژیم صهیونیستی بدون کمک آمریکا قادر به ادامه حیات ننگین خود نیست.
سردار سلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه شنبه شب در برنامه نگاه یک شبکه اول سیما، با محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، درباره همزمانی این جنایات با اقدامات گروه های تکفیری، گفت: سال های است که سیاست های استراتژیک آمریکا در منطقه در گروگان صهیونیست ها است.
 
وی هدف اصلی فتنه سوریه را خارج کردن این محور از جبهه مقاومت دانست و گفت: تضعیف و یا براندازی حاکمیت فعلی نظام سوریه هدف اصلی استکبار جهانی از تحمیل این حوادث بر منطقه بود.
 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه  بیان کرد: وقتی سوریه درگیر جنگ می شود، انرژی خود را برای قرار گرفتن علیه رژیم صهیونیستی به اندازه ای از دست می دهد، اما داستان به سوریه ختم نمی شود، امتداد این حرکت در عراق برای از بین بردن انسجام ژئوپولوتیک این کشور صورت می گیرد و داعشی ها جنگ نیابتی صهیونیست ها و آمریکایی ها را عهده دار می شوند.
 
مصر، عربستان و اردن در راستای تکمیل سیاست آمریکا عمل می کنند
سردار سلامی ادامه داد: مصر، عربستان و اردن از لحاظ سیاسی از سوی آمریکایی ها مهار شده اند و به شکلی عمل می کنند که مکمل سیاست های رژیم صهیونیستی است.
 
وی با بیان این که اولویت های جهان اسلام تحت این سیاست تغییر می کند، گفت: اروپایی ها تلاش کردند تهدید ایران را جایگزین تهدید رژیم صهیونیستی کنند و تصویری نگران کننده از ایران در بین کشورهای اسلامی ایجاد و ایران هراسی را تبلیغ کنند.
 
جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: آنها تفکر تحجر را در مقابل تفکر اسلام اصیل جمهوری اسلامی ایران قرار دادند تا تنازع در داخل ایجاد شود و حاشیه امنی برای رژیم صهیونیستی ایجاد شود و همزمانی حمله به نوار غزه ناشی از این مساله است.
 
رژیم صهیونیستی به دنبال تحریف و تغییر تاریخ است/ دو فصل متضاد جنگ های رژیم کودک کش
سردار سلامی درباره انگیزه ها و اهداف حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه، گفت: بخش مهمی از اهداف رژیم صهیونیستی به مسائل تاریخی برمی گردد و رژیم صهیونیستی به دنبال تحریف و تغییر تاریخ است.
 
وی اظهار کرد: تاریخ جنگ های رژیم صهیونیستی دو فصل متضاد دارد، تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی جنگ های رژیم صهیونیستی با کشورهای اسلامی و جهان عرب با حمایتی که از سوی انگلیس می شد با پیروزی این رژیم خاتمه یافت.
 
وی بیان کرد: در سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این معادله تغییر یافت و روند پیروزی های مستانه رژیم صهیونیستی برکشورهای اسلامی و اعراب خاتمه می یابد و اینها همه ملهم از فرهنگ انقلاب اسلامی ایران است.
 
سردار سلامی بیان کرد: با شکل گیری حزب الله لبنان، عرض اندام علیه رژیم صهیونیستی شکل می گیرد و تاریخ جدید جنگ های رژیم صهیونیستی با مسلمانان و اعراب ایجاد و اسلام محور مقاومت جهان اسلام علیه این رژیم می شود.
 
سلامی افزود: اسرائیل که جنوب لبنان را در اختیار داشت، با حرکت های حزب الله مجبور به عقب نشینی شد و قاعده جدیدی در نبرد شکل گرفت و آنها مجبور شدند مرزهای یک کشور اسلامی را تحویل دهند.
 
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان این که در سال 2006 و جنگ سی و سه روزه علیه حزب الله یک شکست تاریخی برای رژیم صهیونیستی ترسیم شد، گفت: تا آن لحظه تفکرات دنیای اسلامی بر این باور بود که ارتش رژیم صهیونیستی شکست ناپذیر است و نمی توان بر آنها فائق آمد، اما این نبرد تیر خلاصی بر ارتش رژیم صهیونیستی بود و آنها نمی توانستند به تانک های مرکاوا اعتماد کنند.
 
سردار سلامی با اشاره به این که سریال شکست های رژیم صهیونیستی به اینجا ختم نشد، پیروزهای مقاومت اسلامی فلسطین را الهام گرفته از پیروزی های حزب الله ارزیابی کرد.
 
اوراق تاریخ جنگ رژیم صهیونیستی مملو از شکست در برابر مقاومت است
وی بیان داشت: اوراق تاریخ جنگ های رژیم صهیونیستی سرشار از صفحات شکست از مقاومت است و این بار برای جبران آن شکست ها و بازسازی اعتماد به نفس از دست رفته به غزه حمله کردند اما به جایی نرسیدند.
 
سردار سلامی نوسازی قدرت جدید از توان نظامی و سیاسی را هدف صهیونیست ها از حمله به غزه در دور جدید ذکر کرد و افزود: آنها تصور می کردند با توجه به اتفاقات جهان اسلام و کارکرد گنبد آهنین می توانند روحیه خود را بازسازی کنند.
 
وی با اشاره به تلاش رژیم صهیونیستی برای خلع سلاح مقاومت اسلامی، گفت: درون زا شدن توان نظامی مقاومت باعث هراس رژیم صهیونیستی شده است، امروز مقاومت اسلامی به توانایی تولید قدرت رسیده است.
 
برد 160 کیلومتری موشک های مقاوم اسلامی
سردار سلامی بیان کرد: امروز وقتی حیفا هدف موشک های گروه های مقاومت قرار می گیرد یعنی این که برد موشک ها به 160 کیلومتر رسیده و تمام سرزمینی که اسرائیل اشغال کرده، زیر برد موشک های مقاومت اسلامی فلسطین است به همین دلیل به دنبال خلع سلاح غزه هستند.
 
وی تاکید کرد: امروز تمام ساکنان سرزمین های اشغالی احساس نا امنی می کنند و معادله امنیتی در این سرزمین ها از یک متغیر به نام توانایی رژیم صهیونیستی به چند متغیر ارتقا وضعیت داده است و این رژیم صهیونیستی نیست که می تواند اراده کند که این سرزمین های امن باشد.
 
سردار سلامی با بیان این که اراده و توان حزب الله از سوی رژیم صهیونیستی درک شده است، گفت: ضلع دیگر مقاومت اسلامی فلسطین است که با تاکتیک ها و روش های جدید صهیونیست ها را کلافه کرده است.
 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: رژیم صهیونیستی قادر نیست شعله های خروشان موشک ها را خاموش کند، امروز برای اولین بار جوانان مقاومت به پایگاه های رژیم صهیونیستی حمله می کنند و آنها را در معرض آسیب و خطر قرار می دهند.
 
اسرائیل به اهداف حداقلی خود هم نرسید
وی با بیان این که رژیم صهیونیستی نه در سطح استراتژیک و نه در سطح عملیاتی به اقل اهداف خود نرسیده اند، درباره چگونگی دستیابی مقاومت به این توان، گفت: مقاومت سعی می کند بر اساس دامنه جنگ، توانمندی خود را بروز دهد.
 
سردار سلامی گفت: می شود پیش بینی کرد امکاناتی در اختیار مقاومت است که بنا به صلاحدید آنها عمل خواهد کرد، مقاومت اسلام در محیطی کوچک و احاطه شده اطلاعاتی از سوی رژیم صهیونیستی، توانسته صدها کیلومتر تونل حفر کند و ایده های انقلابی خود را از ذهن به واقعیت تبدیل کنند.
 
وی تصریح کرد: صهیونیست ها هنوز نتوانسته اند انبارهای انباشته از موشک ها را کشف و منهدم کنند، آنها نتوانسته اند بخش اعظمی از تونل ها را کشف کنند و این نشان می دهد مقاومت اسلامی به بلوغی در جنگ اطلاعاتی رسیده است و این شکست اطلاعاتی منحصر در این عرصه نیست.
 
وی بیان داشت: رژیم صهیونیستی در برابر توان مقاومت اسلامی زانو زده است.
 
آیا سلاح های مقاومت ایرانی است؟
جانشین فرمانده سپاه درباره این سؤال که سلاح های مقاومت آیا ایرانی هستند، گفت: مبنا و منطق حمایت جمهوری اسلامی ایران از مقاومت اسلامی فلسطین دینی و قرآنی است. ما وظیفه داریم با همه وجود و در همه ابعاد بدون هیچ محدودیتی از مسلمانان و مستضعفان مظلوم در نقاط مختلف عالم حمایت کنیم و این وظیفه اخلاقی، دینی و شرعی ما است.
 
سردار سلامی اظهار داشت: چگونه استکبار جهانی و غرب همدست می شوند و رژیم صهیونیستی را در کودک کشی و جنایت حمایت می کنند، اما انتظار دارند جمهوری اسلامی به عنوان قدرت محوری در جهان اسلام در برابر این جنایات ساکت بنشیند؟
 
وی در پاسخ به این سؤال مجری برنامه نگاه یک که پرسید آیا سلاح های مقاومت امضای ایرانی دارد؟  تصریح کرد: قدرت مقاومت ملهم از انقلاب اسلامی ایران است. جمهوری اسلامی برای احیای نهضت مقاومت فلسطین و جلوگیری از تسلط خونبار استبکار بر جهان اسلام و از دست رفتن عزت و اقتدار مسلمانان از هر کوششی دریغ نکرده است.
 
سردار سلامی یادآورشد: منطق و سیاست جمهوری اسلامی این بود که قدرت در هر نقطه ای از جهان اسلام درون زا شود و آنها توان تولید داشته باشند نه به عاریت گرفتن؛ ایران حمایت های معنوی، سیاسی و مادی و دیگر حمایت هایی که دشمنان ما تصور کنند در دستور کارش بوده است.
 
جمهوری اسلامی به دفاع و حمایت از از مقاومت و فلسطین افتخار می کند
وی بیان کرد: ما بدون واهمه این مساله را اعلام می کنیم فلسطین تاریخ اسلام است، مشی و منش حضرت امام و رهبر بزرگوار انقلاب این بوده و هست که از مسلمانان مظلوم دفاع شود.
 
سردار سلامی خاطرنشان کرد: این یک افتخار و حقیقت برجسته برای نظام اسلامی است، ما بر عکس رژیم های وابسته و مرتجع منطقه که می خواهند درگیری ها را در جهان اسلام طایفه ای و درونی کنند، برای ما شیعه و سنی فرقی ندارد؛ در فلسطین و غزه بحث شیعه نیست، اما قلب ما سرشار از عاطفه و مهر نسبت به آنها است.
 
وی با تاکید بر این که قدرت مقاومت اسلامی فلسطین درون زا شده است، درباره تبلیغات رسانه های دنیا مبنی بر این که اگر مقاومت خلع سلاح شود فلسطینی ها مشکلی نخواهند داشت، گفت: امروز مقاومت اسلامی از استقلال، عزت، آبرو و اعتبار فلسطین دفاع می کند و مردم هم از آنها حمایت می کنند.
 
سردار سلامی بیان کرد: چرا امروز رژیم صهیونیستی قادر نیست یک وجب در خاک لبنان و غزه پیشروی کند؛ چرا نمی توانند به غزه حمله زمینی کنند و با سرافکندگی عقب می نشینند؟ اگر اینها می توانستند داخل غزه حرکت کنند تمام مردم فلسطین را قتل عام می کردند.
 
وی با بیان این که امروز قدرت های بزرگ در برابر مقاومت فلسطین حقیر و کوچک هستند، گفت: آنها تنها کاری که می توانند بکنند بمباران مردم بیگناه و کشتن کودکان است.
 
تکیه گاه مقاومت مردم فلسطین هستند
سردار سلامی افزود: تکیه گاه امروز مقاومت اسلامی مردم هستند، امروز مردم فلسطین با آرامش و تحمل و وقار شهدای خود را تشییع و از مقاومت اسلامی حمایت و تشکر می کنند.
 
وی با بیان این که این نابرابرترین جنگ تاریخ است که در آن هنرنمایی انسان در برابر ماشین های جنگی را می توان مشاهده کرد، درباره حمایت های همه جانبه آمریکا و غرب از اسرائیل، گفت: این سند زنده سقوط و فروپاشی نظام آمریکا و دمکراسی آمریکایی است.
 
سردار سلامی یادآورشد: وقتی از آمریکایی ها درباره حمایت شان از اسرائیل سؤال می کنند دو دلیل می آورند، نخست ارزش های مشترک و دوم این که رژیم اسرائیل تنها دمکراسی خاورمیانه است.
 
وی درباره علت حمایت بی پروا، تمام قد و همه جانبه آمریکا از صهیونیست ها، تاکید کرد: رژیم صهیونیستی محصول سیاست های غرب در جهان اسلام است. یک سرپل سیاسی و پایگاه قدرت که نظام سلطه و غرب توسط آن سیاست های خود را در جهان اسلام تنظیم می کنند.
 
سیستم اقتصادی آمریکا در کنترل و مهار لابی صهیونیسم است
سردار سلامی خاطرنشان کرد: نکته دیگر در لابی های صهیونیستی و نظام سیاسی آمریکا است، سیستم اقتصادی امریکا در کنترل و مهار صهیونیست ها است و این باعث می شود سیاست آنها تابع رژیم صهیونیستی باشد.
 
وی با بیان این که سخت می شود تصور کرد یک قدرت بزرگ این گونه اسیر سیاست های رژیم صهیونیستی باشد، گفت: این مساله محصول سیاست انگلیسی ها است.
 
سردار سلامی با اشاره به این که رژیم صهیونیستی بخشی لا ینفکی از منافع آمریکا است و در این بین تنها انفصال جغرافیایی وجود دارد، یادآورشد: این اتصال سیاسی، اعتقادی و فرهنگی باعث شده است که این رژیم دقیقا بخش مهم و استراتژیک آمریکا در جهان اسلام تلقی شود.
 
 جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود از سکوت سازمان های بین المللی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی به شدت انتقاد و تصریح کرد: نظام ناعادلانه جهانی تحت تاثیر قدرت آمریکا نمی تواند خارج از چارچوب سیاست های منطقه ای و جهانی آنها عمل کند.
 
وی با بیان این که تمام قطعنامه های شورای امنیت علیه رژیم صهیونیستی از سوی آمریکا وتو شده است، گفت: رژیم صهیونیستی دارای سلاح کشتار جمعی است اما دنیای غرب سخنی از این رژیم افسارگسیخته و وحشی به میان نمی آورد. همین ها در برابر فناروی صلح آمیز هسته ای در ایران بهانه جویی می کنند.
 
این شخصیت برجسته نظامی کشور تاکید کرد: کسانی که در هیروشیما و ناکازاکی آن جنایت را آفریدند امروز به عنوان مدعیان خلع سلاح جهان هستند اما این حق را برای خود قائل هستند که هرگونه حمایتی را از رژیمی کودک کش به عمل آورند.
 
وی افزود: انقلاب ما برای برهم زدن این نظم و منطق غیر عادلانه ایجاد شده و تلاش می کند، آنها با این منطق مخالفند و آن را برنمی تابند.
 
رژیم های مرتجع منطقه می خواهند مقاومت ذبح شود تا آنها قدرت بازی پیدا کنند
سردار سلامی بیان کرد: دبیرکل سازمان ملل و بسیاری از رژیم های منطقه در نقش رژیم های مکمل صهیونیست ها عمل می کنند.
 
وی با بیان این که مقاومت مشروعیت رژیم های مرتجع منطقه را زیر سؤال می برد، گفت: وقتی جریان مقاومت وجود دارد آنها زیر سوال می روند، آنها دوستان دارند سوریه، حزب الله و مقاومت ذبح شود تا آنها قدرت بازی پیدا کنند.
 
وی درباره طرح مصر برای آتش بس که با استقبال آمریکا، رژیم صهیونیستی و اعراب مواجه شد و مقاومت اسلامی فلسطین آن را نپذیرفت نیز اظهار داشت: اینها همه تقسیم نقش ها از سوی آمریکا است. مصر به عنوان کشوری اسلامی و هم مرز غزه که صدای ناله مادران و کودکان غزه را می شنوند و جنایات ها را می بینند، حاضر نیست گذرگاه رفح را باز کند.
 
طرح مصر توان مقاومت را نشانه گرفته بود
سردار سلامی گفت: این طرح به هیچ وجه قابل پذیرش نبود، این طرح ها توان مقاومت را نشانه گرفته بود و هیچ دستاوردی را برای مردم غزه نداشت و به همین دلیل با مخالفت فلسطینی ها و مردم غزه روبرو شد.
 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: رژیم صهیونیستی و آمریکایی ها منطق قدرت و مقاومت را می فهمند نه قدرت منطق؛ امروز درست است که جنگ نابرابر است اما مقاومت قدرت پیدا کرده و آنها از این هراسان هستند و وحشت کرده اند.
 
سردار سلامی گفت: امروز حزب الله لبنان و مقاومت توانسته اند موازنه وحشت با صهیونیست ها را برقرار کنند، این راه غلبه بر رژیم صهیونیستی و محو و نابودی این رژیم است و وعده الهی است که حتما محقق خواهد شد.
 
عجز ارتش اسرائیل در جنگ زمینی و نزدیک به اثبات رسیده است
وی با بیان یان که این که رژیم صهیونیستی در نبرد نزدیک شکست خورده است، گفت: عجز و ناتوانی آنها در جنگ نزدیک به اثبات رسیده است، داستان تفوق زمینی قدرت ارتش این رژیم تمام شده است، چه تونل ها باشند و چه نباشند ارتش رژیم صهیونیستی قادر به حرکت روی زمین نیست و موازنه قدرت در زمین به نفع مقاومت است.
 
سردار سلامی خاطرنشان کرد: آنها تنها از طریق هوایی قادر هستند عملیات انجام دهند که در آنجا هم راکت ها و آتش باری مقاومت فلسطین تا حدودی توانسته در میدان مواجهه سیاسی و روانی موازنه را برقرار کند اما به شکل طبیعی قدرت رژیم صهیونیستی غلبه دارد.
 
جنگ اخلاقی و هدفمند مقاومت در برابر حملات وحشیانه صهیونیست ها
وی اضافه کرد: نکته جالب این که تعداد تلفات رژیم صهیونیستی عمدتا و اکثر قریب به اتفاق آنها نظامیان هستند، اما اکثر کشته شدگان در غزه، افراد بیگناه، زنان و کودکان هستند.
 
سردار سلامی یادآورشد: هوشمندی قدرت نظامی مقاومت و اخلاقی بودن جنگ شان را نگاه و آن را به صهیونیست ها مقایسیه کنید، رژیم صهیونیستی عمده مردم بیگناه، زنان و کودکان را هدف قرار می دادند اما مقاومت به گونه ای دیگر عمل می کند.
 
سامانه گنبد آهنین در برابر رگبار موشک های مقاومت توان عرض اندام ندارد
وی درباره ناکارآمدی گنبد آهنین نیز خاطرنشان کرد: این سامانه نمی تواند در برابر بارش موشک های مقاومت قدرت عرض اندام داشته باشد، حداکثر آنچه مشخص شده است بیست درصد توانسته کارایی داشته باشد.
 
سردار سلامی بیان داشت: گنبد آهنین اگر می توانست نجات بخش صهیونیست ها باشد این همه برای آتش بس تلاش نمی کردند، ارتشی که دارای دور تک است و احساس مقاومت می کند هیچ گاه دنبال آتش بس نیست و این خود نشانه ای از شکست است.
 
وی با بیان این که همه چیز را سلاح ها تعیین نمی کنند، تصریح کرد: ترس و هراس و تعطیلی سیستم اقتصادی و خزیدن میلیون ها صهیونیست به داخل پناهگاه ها عواملی است که باعث می شود تاثیر روانی سلاح مقاومت در سطح وسیعی عمل کند.
 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره تشتت و اختلاف مقامات صهیونیست ها بعد از حمله به غزه، گفت: یک جنگ کور بی نتیجه، خسارت بار و با نتایج تحقق نیافته، طبیعی است که اختلاف نظر و تفرقه سیاسی در درون نیز به همراه دارد.
 
فلسطینی ها رژیم صهیونیستی را در انزوای سیاسی و نفرت جهانی قرار داده اند
وی افزود: رژیم صهیونیستی مردم غزه را در محاصره اقتصادی قرار داده اند، اما فلسطینی ها صهیونیست ها را در انزوای سیاسی قرار داده اند، آنها در امواجی از نفرت جهانی محصور هستند.
 
سردار سلامی درباره آینده جنگ غزه اظهار داشت: اسرائیلی ها در فضای یک باخت استراتژیک قرار دارند، حتما پیروزی از آن مقاومت اسلامی خواهد بود، جنگ ها در فضای ذهنی شکست و پیروزی شان رقم می خورد نه در میدان بیرونی.
 
وی یادآورشد: اگر ملتی در ذهن و دل اراده ای برای مقاومت نداشت، شکست می خورد، آنچه فلسطینی ها اراده کرده اند نتیجه سرنوشت سازی را از این جنگ به دست آورده اند وواقعیات میدان همان خواهد شد که می اندیشند.
 
استراتژی تسلیح کرانه باختری حتما محقق خواهد شد
جانشین فرمانده سپاه درباره کرانه باختری و لزوم تسلیح آن نیز خاطرنشان: این کرانه با این که در فشار ناشی از سیستم سیاسی حکومت خودگردان و تحت حاکمیت بیشتر امنیتی رژیم صهیونیستی است، اما فلسطین یک دل، قلب و ذهن بیشتر ندارد، امروز فلسطینی ها به هم متصل شده اند.
 
وی اضافه کرد: یکی از تاثیرهای این حملات این بود که نسل های مختلف و جماعت های فلسطینی را به هم پیوند داد، حس فلسطینی بودن قوی تر از هر زمان در روح و جان شان جاری است.
 
جانشین فرمانده سپاه تاکید کرد: ما مطمئن هستیم بر اساس ایده مبارک حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی حتما کرانه باختری هم فرآیند غزه را در موضوع مقاومت طی خواهد کرد و آنجا مسلح خواهد شد.
 
وی بیان کرد: مردم ساکن کرانه باختری الان با سنگ می جنگند کما این که در غزه نیز این گونه بود و روزی با سنگ می جنگیدند و امروز با موشک به مبارزه با رژیم صهیونیستی برخاسته اند.
 
سردار سلامی یادآورشد: نقش ملت ها امروز در تحولات سیاسی عالم امروز بیش از گذشته شده است، افکار عمومی تحت تاثیر جهانی شدن اطلاعات به هم نزدیک شده است و بزرگ ترین تظاهرات های ضد رژیم صهیونیستی در قلب اروپا برگزار می شود.
 
خسارت سه میلیارد دلاری رژیم صهیونیستی از حمله به غزه
وی تصریح کرد: طبق برآوردها رژیم صهیونیستی در این جنگ سه میلیارد دلار خسارت دیده است، مهاجرت روند معکوس به خود گرفته است و این مساله در کنار بحران های اجتماعی و تفرقه های اجتماعی متعدد در محیط این رژیم آینده معلومی را برای آنها تصویر کرده است.
 
وی با بیان این که رژیم صهیونیستی بدون کمک آمریکا قادر به ادامه حیات ننگین خود نیست، گفت: به دوستان فلسطینی آیات قرآن را یادآور می شویم و می گوییم پیروزی از آن شماست و وعده الهی محقق خواهد شد.
 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: رژیمی که در یک باریکه محاصره شده و در جنگی نابرابر مستاصل و درمانده می شود، چگونه دیگر کشورها(ایران) را تهدید می کند به آنها می گوییم خود را در معرض فروپاشی عظیم قرار ندهند.
 
بر اساس گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مخاطبان برنامه نگاه یک نیز درباره سؤال پیامکی برنامه مبنی بر این که علت و ریشه حمایت های همه جانبه آمریکا از رژیم صهیونیستی را چه می دانید؛ 08/19 درصد ماهیت مشترک ضد انسانی را عامل این مساله عنوان کردند و 02/80 درصد نیز منافع استعماری آمریکا و متحدان منطقه ای آن را عامل این موضوع دانستند. /924/ز502/ج
 
ارسال نظرات