وی با اشاره به برگزاری اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان بدون کوچک‌ترین حادثه امنیتی اظهار کرد: به مدد اهل‌بیت (ع) برای برنامه‌های دهه کرامت هم تمام تلاشمان این است که بدون کوچک‌ترین اتفاقی برگزار شود.

معاون فرهنگی سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم با اشاره به برپایی اجتماع بزرگ دختران به مناسبت روز دختر ابراز داشت: ما یک پویش بزرگ کشوری با نام پویش خواهر برادری را در مساجد، پایگاه‌های بسیج، مدارس، دانشگاه‌ها و همه عرصه‌هایی که بتوانیم جوانان و نوجوانان را جذب کنیم خواهیم داشت .

 وی تولید محتوای فرهنگی نظیر موشن‌گرافی، کلیپ، انیمیشن، سرود، نماهنگ و موارد دیگر را از مهم‌ترین دغدغه‌های معاونت فرهنگی سپاه دانست و گفت: همچنین سپاه استان قم با همکاری شهرداری قم جشن‌هایی را در دهه کرامت در بوستان‌های سطح شهر برگزار خواهد کرد.

 بادینلو با اشاره به برپایی جشن تکلیف دختران بسیجیان و کارکنان سپاه استان قم در دهه کرامت افزود: همچنین اردوهای فرهنگی به مشهد مقدس، زیارت حضرت شاه‌چراغ و حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) را خواهیم داشت و تلاشمان بر این است که جشن‌های دهه کرامت به بهترین شکل برگزار شود و مرضی رضای خداوند متعال باشد.