۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۲
کد خبر: ۷۵۶۲۱۲
نماینده ولی فقیه در مازندران:

سپاه نهادی جوشیده‌ از دل انقلاب است/ضرورت توجه به آثار شهید مطهری

سپاه نهادی جوشیده‌ از دل انقلاب است/ضرورت توجه به آثار شهید مطهری
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران، سپاه را جوشیده‌ای از دل انقلاب دانست و گفت: یکی از ویژگی‌های مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدرت و اراده او است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار فرمانده سپاه کربلا و مسؤول و کارکنان دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، عزت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف به ویژه عملیات وعده صادق، در هم کوبیدن پایگاه عین‌الاسد، توقیف ناوهای آمریکایی و انگلیسی از سوی نیروهای مسلح کشورمان را نتیجه به یاد امام زمان(عج) دانست.

وی با بیان این که مرد ما حجت و ولی خدا امام زمان (عج) است و به یاد ایشان بودن گشایش در امور است، ادامه داد: یک لحظه فراموش کردن ایشان را باید برای خودمان گناه بدانیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی خاطرنشان کرد: آمریکا، صهیونیست‌ها و تروریست‌های منطقه امام زمان(عج) ندارند و ما داریم و مطمئن باشیم که ما موفق می‌شویم. 

نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید دانشمند آیت الله مطهری، تصریح کرد: ایشان هم عالم، باتقوا، مجاهد و جهادگر علمی بود و مزد خودش را از خدا گرفت، اگر شهید نمی‌شد واقعا خسران بود، ما هم اگر بخواهیم چنین مزدی از خدا بگیریم باید کاری کنیم.

وی، شهادت را مزد جهاد دانست و افزود: نامگذاری هفته عقیدتی سیاسی زیبنده این نام است و سپاه و بسیج نشان دادند که لایق چنین نامی هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت تقویت و ترویج آثار استاد شهید مطهری تأکید کرد و گفت: آشنایی مجموعه سپاه و بسیج با آثار شهید مطهری باید بیش از دیگران باشد با کتب ایشان آشنا، تشویق به خواندن کنیم و تعریف و توضیح آثارشان را مورد توجه داشته باشیم.

امام جمعه ساری، وفاق بین فرماندهی، عقیدتی، حفاظت و اطلاعات را مهم دانست و تاکید کرد: این هم به حوزه فرماندهی مربوط می‌شود تا رفتاری پدرانه داشته باشد و اعتماد به‌دست بیاورد، هم انتظار ما و مردم از شما انتظاری بالاست.

وی، سپاه را جوشیده‌ای از دل انقلاب دانست و با اعلام اینکه یکی از ویژگی‌های مهم سپاه قدرت و اراده او است، گفت: جرأت، قدرت و اراده از اهمیت بالایی برخوردار است، همچون عملیات وعده صادق، هیچ کسی تصور نمی‌کرد به این لانه زنبور سنگی بی‌اندازد، این قدرت، اراده و جرات برآمده از این سپاه بوده و مهم است. 

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی یادآور شد: امام راحل فرمودند اگر سپاه نبود کشور نبود این شجاعت، شهامت، از خودگذشتگی، اقدام و نترسیدن و اعتماد به خدا را باید در سپاه حفظ کنیم و حفظ آن مربوط به این بخش عقیدتی، ایمان و معنویت می‌شود.

وی ادامه داد: این بخش سوخت آن قدرت است، با این سوخت اسرائیل که چیزی نیست امپراطوری استکباری جهان هم از هم می‌پاشد و زمینه اصلی حکومت جهانی با ظهور حضرت تشکیل می‌شود‌.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت طلاب و روحانیت بافضیلت، با بصیرت، با دین و تقوا در بدنه سپاه تأکید کرد و گفت: سپاه باید از مشی شما روحیه بگیرد نه از کلام شما، امیدواریم همه سپاه و بسیج را تقویت کنیم و بچه‌های امام زمان(عج) را یاری کنیم‌ تا این پرچم به دست صاحب اصلی برسد‌./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات