۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹
کد خبر: ۷۵۶۲۱۸

بازی ایرانی «آریو» منتشر شد

بازی ایرانی «آریو» منتشر شد
آریو آخرین بازی تولید شده از سوی رسانا افزار شریف از پیشگامان این صنعت در ایران است که محور محتوای فرهنگی آن بر اساس مبارزه با نیروهای شر است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، بازی ایرانی آریو بر محور محتوای فرهنگی مبارزه با شر که به تازگی منتشر شده است پنجمین بازی از مجموعه رسانا افزار شریف است که در سال جهش تولید با مردم با توجه به کثرت بازی های خارجی و دارای محتوای ضد دین و انسانیت، حمایت از آن ضرورت دارد.
 
این بازی که از طریق سایت هیولا به آدرس: «https://hayoola.com/game/2021/آریو» قابل دریافت است بر محور شخصیتی به نام آریو تولید شده که برای نجات مادر گمشده‌اش، قدم در راه سرزمینی می‌گذارد که مردمانش به کابوس‌ و نفرین مبتلا شده‌اند. او خیلی زود خود را غرق در جنگ با نیروهایی اهریمنی و قدرتمند می‌یابد.
 
سرنوشت مردم این سرزمین با بازی کننده است که همراه آریو شده تا در یک ماجراجویی افسانه‌ای با دشمن‌ها و رباتهای مکانیکی مبارزه کند، از موانعی عجیب بگذرد، از صخره‌ها و بناهای جذاب و پرخطر بالا و پایین پریده و  به سوی هدف کمان کشیده تا بتواند گره از رازهای این سرزمین باز کرده و علت ربایش مادر آریو را دریابد.
 
این بازی ۲.۵ بعدی یک Action-Adventure با محوریت سکوبازی است که Mini Game های جذابی هم مثل تیراندازی از برج و بعد پازل دارد.
 
شرکت رسانا افزار شریف در سال ۱۳۸۰ به همت تعدادی از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف تاسیس شده که فعالیت بازی سازی خود را از سال ۱۳۸۳ به عنوان یکی از پیشگامان این صنعت در ایران آغاز کرد.
 
این مجموعه با ارائه چهار بازی در ایران در رقابت ها و جشنواره های داخلی و خارجی جوایزی را کسب کرده است که عصر پهلوانان (Age of Warriors)، سیاره میترا (Planet Mitra)، رویین تنی (Rooeen Tani)، تراتئون  (Tratheon) از آن موارد بوده و در نهایت پنجمین بازی اکنون با نام آریو (Ario) برای علاقمندان ارائه شده است./933/
جواد رستمی
ارسال نظرات