۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۷۵۷۱۲۹
حجت الاسلام چراغی مطرح کرد؛

انتقاد از برخی کشورهای اسلامی بخاطر سکوت در برابر جنایات رژیم صهیونیستی

انتقاد از برخی کشورهای اسلامی بخاطر سکوت در برابر جنایات رژیم صهیونیستی
کرمانشاه ـ حجت الاسلام چراغی گفت: قریب به ۷ ماه از تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه می‌گذرد ولی دریغ از یک بار حمایت واقعی کشورهای اسلامی از مردم بی‌دفاع غزه و فلسطین.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام محرمعلی چراغی امروز در نشست بصیرتی با جمعی از طلاب کرمانشاهی در سخنانی ضمن تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: دین مبین اسلام بر خلاف سایر ادیان یک برتری بسیار بزرگ دارد و آن به روز بودن این دین رحمانی می‌باشد.

کارشناس ادیان و مذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: اسلام برای هر زمان و هر چیزی دستورالعمل و برنامه دارد، بنابراین مسلمانان تا زمانی که از قرآن و دستورات شرعی به درستی پیروی کنند هرگز دچار خسران و زیان نخواهند شد.

حجت الاسلام چراغی در ادامه سخنان خود با انتقاد از موضع کشورهای اسلامی در قبال مسئله غزه، یادآور شد: قریب به ۷ ماه از تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه می‌گذرد ولی دریغ از یک بار حمایت واقعی کشورهای اسلامی از مردم بی‌دفاع غزه و فلسطین.

کارشناس ادیان و مذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: تنها ایران اسلامی و کشوری همانند یمن و گروه های مقاومت در مقابل رژیم کودک کش اسرائیل ایستاده‌اند و دیگر کشورهای اسلامی خود را به بی تفاوتی زده‌اند و نسبت به خون‌ها که امروز در غزه می‌ریزد بی‌تفاوت هستند که این نشان می‌دهد آنان هیچ بویی از اسلام راستین و واقعی نبرده‌اند.

این استاد حوزه علمیه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: طبق وعده الهی پیروز نهایی این جنگ نابرابر ملت مظلوم فلسطین هستند پس چه خوب‌تر و بهتر که کشورهای اسلامی این حقیقت را بدانند و از این خواب غفلت بیدار شوند./1400/

ارسال نظرات