۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۷۵۶۲۳۱
حجت‌الاسلام انصاری خبر داد؛

ارائه بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ مشاوره در حرم مطهر بانوی کرامت در سال ۱۴۰۲

ارائه بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ مشاوره در حرم مطهر بانوی کرامت در سال ۱۴۰۲
مسئول واحد مشاوره حرم مطهر بانوی کرامت از حضور ۲۹ کارشناس خانم و ۱۱ کارشناس آقا در هفته در مرکز مشاوره حرم مطهر بانوی کرامت خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمدرضا انصاری در مراسم تجلیل از اساتید مرکز مشاوره آستان مقدس بانوی کرامت که عصر امروز در سالن امام خامنه ای حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد با ارائه گزارشی از عملکرد واحد مشاوره حرم مطهر، ابراز داشت: واحد مشاوره حرم مطهر در دو بخش خواهران و برادران در دو نوبت صبح و عصر فعال است و در موضوعات پیش از ازدواج، اعتقادی، اخلاقی، تربیت فرزند، اختلاف با همسر، طلاق شرعی و عاطفی و سایر موارد به مراجعه‌کنندگان مشاوره می‌دهد.

 وی ابراز کرد: در بخش خواهران در سال گذشته ۲ هزار و ۳۵۶ مورد مشاوره انجام شده است که از این تعداد ۸۵ درصد مراجعه کنندکان ساکن قم و ۱۵ درصد شهرستانی بوده‌اند.

 مسئول واحد مشاوره حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه ۲۹ کارشناس در طول هفته در بخش بانوان فعالیت دارند، افزود: در بازخوردگیری که بعد از هر مشاوره انجام می‌شود ۹۵ درصد مراجعه‌کنندگان در برگه میزان رضایت‌مندی، درجه عالی را زده‌اند که نشان‌دهنده میزان تأثیرگذاری مشاوره‌ها است.

 وی با بیان اینکه در بخش مشاوره آقایان نیز ۱۱ کارشناس فعالیت دارند، افزود: ۲ هزار و ۱۲۲ مورد مشاوره نیز در سال گذشته در بخش آقایان انجام شده است و در فضای مجازی نیز در کانال خانواده فاطمی اساتید فعال هستند و ۲۳ هزار عضو کانال از مشاوره‌های اساتید این مرکز استفاده می‌کنند.

حجت‌الاسلام انصاری ابراز کرد: علاوه بر مشاوره‌های انجام شده به‌صورت فردی و خانوادگی، واحد مشاوره ۲۲ کارگاه و بیش از ۳۰ جلسه پرسمان خانواده را نیز به‌صورت عمومی در صحن‌ها و شبستان‌های حرم مطهر برگزار کرده که مورد استقبال زائران قرار گرفته است و هر هفته یک نشست نیز در فضای مجازی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات